Francia tájak kampányolnak a turizmusuk beindításáért
2020-06-29
Franciaország régiói
erőteljes kezdeményezésbe kezdtek, hogy mielőbb megnyithassák a nyári szezont.
Az Atout France fejlesztési ügynökség az idei kampányával üzeni: a nyári szezon
első sorban a franciáké, a turizmust támogatva előtérbe helyezik az ország kulturális
nevezetességeit, kastélyait és egyéb látványosságait.
2019-ben a franciák 75
%-a míg idén már 86 %-a dönt a belföldi nyaralás mellett, derült ki egy
2 000 fő bevonásával készített felmérésből.
A francia régiók és
megyék számos kezdeményezésbe fogtak bele, hogy még vonzóbbá tegyék tájaikat a
látogatók előtt és fellendítsék a turizmust. Gazdasági tervek, reklám
kampányok, vonzó ajánlatok…. Már minden meg van tervezve, hogy megnyerjék
maguknak a klienseket.
Különösen vidéken ilyen a
helyzet. A Megyei Tanács a Megyei Turisztikai Bizottsággal karöltve 1 millió
eurós összegű támogatást tervez a megyei turisztikai és gyógyfürdő szektornak
biztosítani. A régió két legfontosabb gazdasági szereplőjéről van szó, a maga
23,3 milliós vendégéjszakát számláló statisztikájával, melyet 2019-ben
regisztráltak. Hozzátéve, további turisztikai támogatásról is szól a fáma,
miszerint: 3 000 utazási „vouchert” vagyis utalványt kínálnak darabonként
150 eurós összegben azoknak az utazóknak, akik a megyében maradnak és ott
töltik nyaralásukat.
Provence is hasonló
ajánlatot tett, miszerint programokra beváltható 50 eurós értékű vocuert /
utalványt kínál a minimum 3 éjszakát foglalóknak a Rhône-torkolatnál. Újra
kedvezmények a Normandiai oldalon a Pass Ambassador indításával, mely a régió
közel 40 turisztikai látványosságához kínál kedvezményes belépőket. Kérésre
elérhető a fent említett kártya, mely egyike a Normandiai Regionális Tanács
által kezdeményezett intézkedéseknek, amivel a helyi turisztikai ágazatot
szeretnék újraindítani és fellendíteni.
Belépők és Ajándékutalványok
A svájci Jura kanton
szintén kommunikációs terveket eszelt ki új vevők csalogatása érdekében. Helyi
lapok reklámfelületein való megjelenés, poszter kampányok, rádiós reklámok stb…
Mindent bevetettek, hogy növeljék a megyei jövedelmet és fellendítsék a
turizmust. A nyári szezonra újra létrehozták a Pass’Malin Solidarity Pass-t,
mely 65 ajánlatot tartalmaz, ezzel is bátorítva a turistákat a kulturális-és
szabadidős programok kihasználására, illetve a kulináris élvezetek kipróbálására,
az ajánlatok 2020 július 4 és szeptember 4 közötti időszakban válthatóak be.
2020 nyarának
visszaszerzése érdekében a Côte d'Azur a szomszédos országok turistáit is
megcélozza. A Francia Riviéra együttműködést jelentett be az Atout France-al és
Expediával hogy egy kampány keretében egymást segítve újraindítsák a közeli
országokból érkező turisták forgalmát, mely országok akár személygépkocsival is
könnyen elérhetik őket pl: Németország, Svájc és Olaszország. A turisták
számára nyújtott segítség értelmében, a CRT tervei szerint 1 000 Gyermek
Pass-t biztosítanak azoknak a vásárlóknak, akik minimum 3 éjszakát foglalnak
közvetlenül a hoteltől vagy a turisztikai szálláshelyadótó Alpes-Maritime-ben
beleértve Gîtes de France-t és az Accor Csoportot.
Számos egyéb francia
régió és megye számol kedvezményekkel a turistáknak, mellyel legalább a
helyszínre csalogathatják őket, mint pl Anjou, amely elindította a turisztikai
szakemberek támogatási rendszerét egy díjszabás révén, 1 000 megnyerhető
szabadidős -illetve nyaralási voucherrel és a két Charente-el (Charente és
Charente-MAritime) melyek szintén 100 eurót kínálnak üdülésre.
Forrás: https://www.tourism-review.com