francia riviéra, utazás, mikor hova, kedvezmények, pass...

Aktuality
Francia tájak kampányolnak a turizmusuk beindításáért

Francia tájak kampányolnak a turizmusuk beindításáért

2020-06-29

Franciaország régiói erőteljes kezdeményezésbe kezdtek, hogy mielőbb megnyithassák a nyári szezont. Az Atout France fejlesztési ügynökség az idei kampányával üzeni: a nyári szezon első sorban a franciáké, a turizmust támogatva előtérbe helyezik az ország kulturális nevezetességeit, kastélyait és egyéb látványosságait.


2019-ben a franciák 75 %-a míg idén már 86 %-a dönt a belföldi nyaralás mellett, derült ki egy 2 000 fő bevonásával készített felmérésből.

A francia régiók és megyék számos kezdeményezésbe fogtak bele, hogy még vonzóbbá tegyék tájaikat a látogatók előtt és fellendítsék a turizmust. Gazdasági tervek, reklám kampányok, vonzó ajánlatok…. Már minden meg van tervezve, hogy megnyerjék maguknak a klienseket.


Különösen vidéken ilyen a helyzet. A Megyei Tanács a Megyei Turisztikai Bizottsággal karöltve 1 millió eurós összegű támogatást tervez a megyei turisztikai és gyógyfürdő szektornak biztosítani. A régió két legfontosabb gazdasági szereplőjéről van szó, a maga 23,3 milliós vendégéjszakát számláló statisztikájával, melyet 2019-ben regisztráltak. Hozzátéve, további turisztikai támogatásról is szól a fáma, miszerint: 3 000 utazási „vouchert” vagyis utalványt kínálnak darabonként 150 eurós összegben azoknak az utazóknak, akik a megyében maradnak és ott töltik nyaralásukat.


Provence is hasonló ajánlatot tett, miszerint programokra beváltható 50 eurós értékű vocuert / utalványt kínál a minimum 3 éjszakát foglalóknak a Rhône-torkolatnál. Újra kedvezmények a Normandiai oldalon a Pass Ambassador indításával, mely a régió közel 40 turisztikai látványosságához kínál kedvezményes belépőket. Kérésre elérhető a fent említett kártya, mely egyike a Normandiai Regionális Tanács által kezdeményezett intézkedéseknek, amivel a helyi turisztikai ágazatot szeretnék újraindítani és fellendíteni.


Belépők és Ajándékutalványok


A svájci Jura kanton szintén kommunikációs terveket eszelt ki új vevők csalogatása érdekében. Helyi lapok reklámfelületein való megjelenés, poszter kampányok, rádiós reklámok stb… Mindent bevetettek, hogy növeljék a megyei jövedelmet és fellendítsék a turizmust. A nyári szezonra újra létrehozták a Pass’Malin Solidarity Pass-t, mely 65 ajánlatot tartalmaz, ezzel is bátorítva a turistákat a kulturális-és szabadidős programok kihasználására, illetve a kulináris élvezetek kipróbálására, az ajánlatok 2020 július 4 és szeptember 4 közötti időszakban válthatóak be.


2020 nyarának visszaszerzése érdekében a Côte d'Azur a szomszédos országok turistáit is megcélozza. A Francia Riviéra együttműködést jelentett be az Atout France-al és Expediával hogy egy kampány keretében egymást segítve újraindítsák a közeli országokból érkező turisták forgalmát, mely országok akár személygépkocsival is könnyen elérhetik őket pl: Németország, Svájc és Olaszország. A turisták számára nyújtott segítség értelmében, a CRT tervei szerint 1 000 Gyermek Pass-t biztosítanak azoknak a vásárlóknak, akik minimum 3 éjszakát foglalnak közvetlenül a hoteltől vagy a turisztikai szálláshelyadótó Alpes-Maritime-ben beleértve Gîtes de France-t és az Accor Csoportot.

 

Számos egyéb francia régió és megye számol kedvezményekkel a turistáknak, mellyel legalább a helyszínre csalogathatják őket, mint pl Anjou, amely elindította a turisztikai szakemberek támogatási rendszerét egy díjszabás révén, 1 000 megnyerhető szabadidős -illetve nyaralási voucherrel és a két Charente-el (Charente és Charente-MAritime) melyek szintén 100 eurót kínálnak üdülésre.

 

Forrás: https://www.tourism-review.com