A hegyi doktor újra rendel

A hegyi doktor újra rendel, Ausztria, 2018-07-17, Félpanzió

Időpont:
2018-07-17 – 2018-07-21
Időpont változtatás
Időtartam:5 nap / éj
Közlekedés:autóbusz (-)
Ellátás:Félpanzió
Utazás száma:59004607
138 000 Ft -tól ( | -0 %)

EZ AZ IDŐPONT MÁR ELKELT

Válassza a következő időpontot itt

Rövid leírás
A hegyi doktor TV sorozat helyszínei

Az osztrák Dunakanyar megismerése

Tiroli legmagasabb csúcsa, vízesése

Ausztria legmagasabban lévő kilátója
Program

1. nap: Budapest – Wachau – Tirol (650 km)

Reggeli indulás. Hegyeshalmi határátlépés után az UNESCO Világörökségi listán is szereplő Wachau felé tartunk. Ez az osztrák Duna-kanyar, melynek egyik jelentős állomása Dürnstein. Itt tartjuk első megállónkat. Ez a Duna partjára épült középkori település gyönyörű panorámával rendelkezik. A keskeny, hangulatos utcái között sétálva megismerhetjük a környék kézműves termékeit – lekvár, borok, pálinkák – sokaságát, de a zegzugos falucska legértékesebb látnivalója a barokk apátsági épületegyüttes, ezt is láthatjuk a különleges kék-fehér tornyos plébániatemplommal. Haladunk tovább a Duna bal partján, majd elhagyva Alsó-Ausztriát autópálya pihenőkben tartott megállók után érjük el a tiroli szállásunkat (2 éj), mely tipikus osztrák hangulatot biztosít.

2. nap: Kitzbühel – Ellmau – St. Johann (40 km)

A napot Kitzbühelben kezdjük, ahol sétát teszünk a romantikus városka főutcáján, gyönyörködünk az egykori bányászfalu patinás épületeiben. Ezután a „Hegyi doktor” sorozat forgatási helyszínére igyekszünk. Ellmau idilli falusi hangulata, díszes, virágos házai mindenkit elvarázsol. Megnézzük a filmből jól ismert főutcát, fogadót, majd felsétálunk a „doktor” rendelőjéhez. Ez a tipikus, hagyományőrző tiroli ház csodás környezetben található. Ezután modern, új felvonókkal indulunk az 1520 m magasságban lévő kiránduló és kilátó helyre, a Hartkaiserre. Itt a panoráma tiszta időben elbűvölő, hiszen a közeli Wilder Kaiser 2344 m magas dolomittömbje mellett mesés völgyek, csúcsok, tavacskák húzódnak meg. Kiváló éttermében ebédelési lehetőség. Pihenőnk után a „Varázslatos Világ” hegyi útján elgyalogolhatunk egy bájos kis tóhoz és a szomszédos Kaiser Welt parkjához. Ezt a kb. 2 órás túrázást követően ismét felvonókba szállunk, és Scheffau közelében érkezünk le. Buszunk itt vár bennünket. A nap bezárásaként Tirol egyik legérdekesebb szurdokában túrázunk. Ez a szoros és vízmosás a Kitzbüheli-Alpok lábainál található, melyben az erdei utat a csörgedező patak teszi romantikussá, a hangulatot csak fokozzák a kisebb függőhidak, sziklameredélyek. Az esti órákban érkezünk vissza szállásunkra.

3. nap: Kitzbüheler Horn –Ötztal (90 km)

Reggeli után a környék legismertebb hegyének a közel 2000 m magas csúcsára indulunk. Ez a Kitzbüheler Horn (1996 m), ahonnan tiszta időben fantasztikus panorámát nyújt a tiroli hegyek és völgyek, valamint az apró települések, alpesi legelők látványa. A feljutás 6 fős kabinos felvonókkal történik egyszeri átszállással. Így érjük el az 1970 m magasan lévő hegyi állomást. Onnan lehet még feljebb túrázni. A csúcsról, aki akar, felvonóval jöhet vissza, de a vállalkozó kedvűek gyalog is megtehetik a középállomásig tartó utat. Ismét felvonózunk a parkolóig, ahonnan busszal folytatjuk tiroli utunkat az Ötztalba. Megállunk a völgy névadó bájos falujában, majd a tartomány legnagyobb vízesése következik. A Stuibenfall nevet viselő zuhataghoz kb. 20 perces gyaloglással jutunk el. Ezután a vízesés mellett kiépített, lépcsőkkel tarkított ösvényen haladunk a 159 m magasságból lezúduló vízesés mellett. Sportértéke is van a túrának, hiszen folyamatosan felfelé haladva jutunk el a zuhatag közelébe, de a látvány feledteti a fáradtságot. A parkolóba ugyanazon az úton megyünk vissza, majd elindulunk a Nyugat-Tirolban levő szállásunkra (2 éj).

4. nap: Pitztal – Imst - Szurdok (50 km)

Tirol legmagasabban lévő gleccseréhez indulunk délelőtt. A rövid buszos utazást követően Mittelbergnél egy speciális vonatra szállunk, amely közel 4 km hosszan - a hegy gyomrában -, 8 perc alatt az örök hó birodalmába visz bennünket. 2840 m magasságban szállunk ki vonatunkból. Itt rövid séta, fotózás, majd Ausztria legmagasabban közlekedő 8 fős kabinos felvonóiban még 600 m-t emelkedünk. Így jutunk fel Ausztria legmagasabban lévő kávézójához, kilátójához és gleccseréhez 3440 m-re, a panoráma leírhatatlan Ugyanezen az útvonalon jutunk vissza a völgybe. Délután Imstbe utazunk, sétálunk a hangulatos belvárosban. A mai napi gyalogos túránk innen, Imst központjából indul. A 1,5 km hosszú szurdokban szép erdei úton haladunk, amit több helyen szikla- és falépcsők tesznek változatossá. A túra romantikus, izgalmas és látványos, de emellett igen komoly sportértéke is van, mivel 200 m szintkülönbséget kell megtennünk. A kék-barlang megtekintése után jövünk vissza egy másik útvonalon a kiindulási helyre. Az esti órákban érkezünk vissza szállásunkra.

5. nap: Kufstein – Hegyeshalom – Budapest (800 km)

Reggeli után a Tirol kapujának nevezett várost keressük fel. Kufstein hangulatos Inn-parti település, tipikus tiroli, festett falú házak között sétálunk fel a főtérre, majd a város jelképe, a vár megtekintése következik. A várban lévő múzeum mellett a börtöncellákat is megnézhetjük, ahol több magyar híresség is raboskodott. Ezután autópálya pihenőkben tartunk megállókat, az esti órákban érkezünk Budapestre, ahonnan mindenkit oda transzferálunk, amelyik városban felszállt.

Választott utazás: A hegyi doktor újra rendel | Ausztria | autóbusz | Időpont: 2018-07-17 – 2018-07-21 | Félpanzió | Módosítás
Az időpont megtelt, a megrendelőlap nem elérhető.